Rådgivning 70 23 27 50

Her

SINDs persondatapolitik

SIND skal overholde EU's persondataforordning og den til enhver tid gældende persondatalovgivning i Danmark. Derfor har vi en række politikker og procedurer for, hvordan vi behandler henvendelser, personlige oplysninger og data om vores medlemmer og alle andre mennesker, der kommer i kontakt med SIND.

Hvilke oplysninger registrerer SIND?

Hovedprincippet på SINDs sekretariat er, at vi registrerer så lidt som muligt og alene de oplysninger, som du selv har givet os. Fx så vi kan sende bladet til dig.

I medlemssystemet registrerer vi ikke, hvorfor du er interesseret i SIND – fx om du har kontaktet SINDs rådgivninger, har opsøgt viden om særlige emner på hjemmesiden eller bestilt informationsmaterialer.

Du er velkommen til at kontakte SINDs sekretariat, hvis du ønsker yderligere information om SINDs politikker og procedurer vedr. persondata.

I øvrigt kan det oplyses, at:

  • SINDs sekretariat og sekretariatets medarbejdere arbejder fra medio 2018 med sikker mail, hvor det er relevant.
  • SIND har i relation til persondataforordningen indgået databehandlingsaftaler med relevante leverandører.
  • SIND har i relation til persondataforordningen udarbejdet relevante fortegnelser over vores arbejdsprocesser.
  • SIND har i forhold til vores tillidsfolk, der optræder med kontaktdata på hjemmeside og i SIND-bladet indhentet deres samtykke.

Hvis du har spørgsmål om SINDs persondatapolitik eller andre politikker, så er du velkommen til at kontakte sekretariatet på landsforeningen@sind.dk.

SINDs politikker for behandling af persondata

Cookies på sind.dk

Læs vores cookiepolitik for SINDs hjemmeside her.

SINDs nyhedsbrev

Læs om, hvad du giver samtykke til i forbindelse med vores nyhedsbrev her.